Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

28 december 2011

Coffee break...

“If you can make a girl laugh, you can make her do anything.”
                                                                 ― Marilyn Monroe


Jag älskar kaffe och är helt beroende! Min nespresso, espressobryggare och kaffebryggare fyller min vardag med njutning..det är det lilla i livet som betyder så mycket. Underbart att gå upp på morgonen och läsa tidningen med en caffè latte eller cappuccino

Caffè latte : espresso och mycket varm mjölk Cappucino : espresso, ångad mjölk,mjölkskum  (lika mycket delar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar