Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

29 januari 2012

En bal på slottet..

Drömmer tillbaka till min barndom när jag hellre ville klä mig i mormors bröllopsklänning än en skotsrutig hängselkjol, vit blus knäppt i halsen och knästrumpor. 

Att få känns sig som en prinsessa är alla flickors dröm..om än bara på en bal eller sin bröllopsdag. 


Min stora dotter tar studenten i år. Den här våren blir det roligt att hitta långklänning, planera håruppsättning och smink inför balen...blir nog en del inlägg om det. 




4 minuter av sagolika kreationer och vackra makeuper.

Miniatyr







2 kommentarer:

  1. Förstår precis vad du menar.....
    Malin o jag gick loss på klänning avdelningen på Macy's i New York :D .....
    Som 2 små barn provade vi klänningar i alla dess former o färger. Sååå kul!

    För att inte tala om skoavdelningen på SAKS!!!
    Blev helt starstrucked av alla vackra skor....dom finns i verkligheten!!....alla de där skorna, man bara ser i stora modemagasin.

    Verkligen en "Cinderella feeling"

    SvaraRadera
  2. Åh låter som en dröm att dansa omkring bland alla festklänningar där! Underbart :-) Du får börja skriva om dina upplevelser i New York..det kommer att bli uppskattat. Vi hörs snart. Kram

    SvaraRadera