Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

8 februari 2012

I know where the fairy lives


Sagor för vuxna. Sju av tio män läser för sina respektive innan läggdags. Det visar en undersökning som ett kaffeföretag i Storbritannien har genomfört.
Romantiska berättelser, reseguider och restaurangrecensioner hör till den populäraste kvällslektyren. Det framgår inte av undersökningen hur många år in i förhållandet eller äktenskapet som fenomenet dyker upp.


                           Vackra Efva Attling smycken som passar både liten och stor prinsessa.

                 










Sagor är en stor kärlek i mitt liv och har alltid varit.  
Som barn kunde jag gå i John Bauers skog och leta efter de stora trollen, guld och ädelstenar bakom stenar och i små bäckar...
                                                                         



                                                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar