Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

19 februari 2012

Loppis är poppis

Visst är det roligt att gå på loppis. Att köpa begagnat och billigt samtidigt som man gör något för att skydda vår miljö, är ett förnuftigt val. Ett oplanerat loppisfynd eller kanske blir det ett antikt fynd, man vet aldrig vad man kommer hem med. 
Var finns alla dessa guldkorn? Här hittar du Loppmarknaderdet är bara att åka på fyndjakt... 



Lycka till och handla med hjärtat 
minmorgon

4 kommentarer:

  1. Förstår precis vad du menar :-)
    Det ska bli så roligt när bagageloppis börjar i maj.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag hakar nog på den! Får ta med mig valpen så säljer vi nog extra mycket ; )

    SvaraRadera
  3. Underbart! vad roligt att ni snart ska få tillökning i familjen, jag är gärna helgvakt när ni behöver :-)

    SvaraRadera