Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

8 mars 2012

Snö men snart är det bikini på stranden..!!




När det kom snö idag behövde jag drömma mig bort lite. Tiden går snabbt och det är dags att ge sig motivation för att ta sig till träningen och glädjas åt att man snart kommer ha bikini och njuta av sol och värme
Sittande i en solstol under ett parasoll med en bra bok...mmm 

Här är lite inspiration inför sommar, sol och bad. Bilderna kommer från Salinas swimwear (frakt till Sverige $30.00). 

Salinas Swimwear 2012 Collection - Fashion Rio Summer
Salinas Swimwear 2012 Collection - Fashion Rio Summer
Salinas Swimwear 2012 Collection - Fashion Rio SummerSalinas Swimwear 2012 Collection - Fashion Rio Summer

4 kommentarer:

  1. Helt underbara bikinis.....
    Det är bara lite sol o sommar som saknas.....och den där kroppen oxå!!!

    Man har ju några månader på sig ;D

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli skönt med lite värme! Du är så bra att alltid hålla din träning så tvättbrädan är väl redan på plats :-)

    SvaraRadera
  3. Ifall kropparna ingår så tror jag att jag köper en ;-)

    SvaraRadera
  4. it's the thought that counts :-)

    SvaraRadera