Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

15 april 2012

slät och fin

Meteorites Light-Diffusing Perfecting Primer från Guerlain, små rosa kulor i flaska. Härligt krämig och mycket dryg primer som pumpas ut. Ger en fin lyster på huden. Den är behaglig och kylande  på hyn och kan även användas på ögonlocken. Se upp för att få in den i ögonen! Den kan användas själv eller under makeup. Passar alla hudtyper.
Finns att köpa för 529 kr/30 ml hos Beautyplanet.se

updates 225Hur använder man primer? 
Jämnar till hyn och får foundation och smink att sitta bättre och längre. Appliceras efter sin vanliga dagkräm efter ett par minuter (använder du serum tas det innan dagkräm).
(Jag lägger primer på T-partiet, ögonbrynspenna, lite mörkgrå kajal, lite mascara och läppglans på helgen när jag vill se "osminkad!" ut. Låter kanske konstigt men många förstår nog vad  jag menar :-) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar