Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

12 april 2012

Shabby chic mini cottage



Ett liten stuga mitt i skogen vid en sjö, att vara med sig själv eller med sina nära och kära. Massor av böcker, promenader och skogens djur som grannar Lovely!



Pinned Image







3 kommentarer:

  1. Jätteskönt, men det är också så härligt att ha med sig en sann, go, varmhjärtad kompis och vän när man sitter där. L

    SvaraRadera
  2. Ja det stämmer :-) man måste bara våga ta steget och släppa in någon i sitt liv...igen. Kram C

    SvaraRadera
  3. Kanske det,men det att våga ta steget är svårt, men gör man inte det, kan man kanske aldrig gå vidare. Fast jag tror ändå att man kan bli lugn i sig själv ändå och få ro.L

    SvaraRadera