Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

17 april 2012

Vågar man!

Jag tycker det är läskigt att se skräckfilmer och det är sällan jag vågar mig på det nuförtiden. Men om man nu ska se en skräckis så verkar en bra vara på ingång. Det heter  The woman in black och har premiär om drygt en vecka. Höll på att få en hjärtattack när jag såg trailern med hög volym i lurarna. Se trailern här…om ni vågar! Det är ”Harry Potter” i huvudrollen :-)

2 kommentarer:

  1. Tänk när jag var ung fanns det en film som hette "kvinna i rött", den var också jätteläskig, vågade inte gå över gården ensam på kvällen där vi bodde. Huuuu!!

    SvaraRadera
  2. Huu! tur att man inte bor på landet ensam när det är mörkt! Men lite pirrigt roligt är det ändå att se en läskig film..om den är bra. /cecilia

    SvaraRadera