Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

4 april 2012

Wild Rose


Inspirerande Manhattan lägenhet som tillhör modedesigner Betsy Johnson. Ett hem fylld med vilda rosor, underbara rosa väggar och vackra ljuskronor. Ljuvliga accessoarer som skapar unika och ljuvliga rum.


3 kommentarer:

  1. Men vad härligt! Önskade att man vågade lite mer färg ibland.
    Hörru, kan du kolla om du kan ta bort den där säkerthetskoden. Skriver alltid fel och jag får börja om flera gånger innan kommentaren blir synlig. Har som sagt aldrig haft en enda spamkommentar!
    Påskpuss!!!

    SvaraRadera
  2. Nej men nu såg jag ju att du fixat det. Skönt. Nu är det så mycket lättare att kommentera.

    kram kram
    Klara hälsar!

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det härligt med massor av färg, hade man haft ett sommarhus så hade man ju kunnat gått lös! Den där säkerhetkoden hade kommit tbaka av någon anledning utan att jag ändrat det, fick ett mail från en annan som påpekade det också :-)
    Massor av kramar och en puss till Klara
    cissan

    SvaraRadera