Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

23 maj 2012

Picture Ledges

Perfekt för oss som inte kan bestämma sig! En av de viktigaste tillbehören som man dekorerar med hemma är foton och tavlor tycker jag. Det ger personlighet och värme istället för att bli kliniskt och tråkigt. Men när det gäller att välja foto så är jag väldigt velig och ändrar mig hela tiden. Har man nymålat så vill man inte spika i onödan eller på fel ställe. Räddningen är att sätta upp tavelhyllor, finns på ikea och många andra ställen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar