Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

1 juni 2012

After work idag


det blir drinkar och uppvärmning innan vi tar oss ner till stan. Hörde att de pratades om att cougar teamet skulle ut ikväll...efteråt förstod jag att det var nog oss han menade!!?

Begreppet ”Cougar” myntades 2001 av journalisten Valerie Gibson i boken ”Cougar: A guide for older women dating younger men”. - En cougar är, enligt Gibsons definition, en stark, äldre kvinna med god ekonomi och attraktivt yttre, som är intresserad av sex med yngre män. - Enligt samma definition är en cougar inte intresserad av barn eller fasta förhållanden.

Men skämt o sido..till alla potentiella cougars där ute vill jag bara säga: Var inte löjliga nu – dra in klorna och ge er på män i er egen ålder...detsamma gäller även det motsatta könet. Men det är ju en helt annan discutare. 
Önskar alla en trevlig kväll, SKÅL!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, Cougar stämmer in på mej till viss del. Vill inte ha fler barn och inget förhållande...
    Sedan har väl kärleken ingen ålder ;-))))
    kram och ses ikväll..

    SvaraRadera
  2. ja så är det! Ska bli så trevligt ikväll, dags att sova middag så är jag på topp senare. Även om åldern inte spelar roll, så början den ge sig tillkänna :-)orkar inte så många fester på rad längre.
    Syns snart, kram cissan

    SvaraRadera