Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

8 juni 2012

bokat

Jag åker 4 veckor i september och det känns som jag vunnit högsta vinsten. Dags att släppa all kontroll här hemma och fokusera på egen fysisk-och mental träning samt hälsa. 
Kommer att bo på Centro Forestal Sueco som ligger i Puerto Banus utanför Marbella.

4 kommentarer:

  1. Åh, så härligt det kommer att bli! Underbart! Så kul att ses igår. KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja härligt och och lite oroligt samtidigt...första gången jag åker iväg själv sedan jag fick barn.

    Väldigt trevligt trots regnet i fredags, ska bli kul att planera allt roligt vi ska göra framöver :-)

    Kram cissan

    SvaraRadera
  3. Åhhh...det ser helt underbart ut!
    Pyssla om sig själv, god mat, sol, fantastik miljö.....Perfekt kombo :)

    SvaraRadera
  4. ja och det bästa är att jag kommer vara riktigt vältränad utan skador när jag kommer hem :-)Det blir första gången på mycket länge!

    SvaraRadera