Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

4 juni 2012

GlossyBox maj 2012

Nu är det tredje lådan och en stor besvikelse! Förra gången var jag också lite missnöjd med två produkter, men det är ok för alla kan inte gilla allt...så är det ju. Månadens box är inspirerad av sommarens blommor, så det är doft som lyfts fram denna gång.
Ingen av produkterna passade mig tyvärr.. 
Glossybox egen rougeborste av äkta gethår. Har ju redan flera sminkborstar man köpt på sig, så det hade varit roligare att få testa en riktig produkt.
BM Beauty Blusher Mineralrouge i färg velvet dawn. När man anmälde sig till Glossy Box första gången fick man fylla i vilken hudfärg osv man har. Jag har varit på flera sminkkurser och alltid fått höra att jag endast kan ha rouge som går åt aprikos. Så färgen är helt fel för mig.
L'occitane Cherry Blossom Petal Soft Hand Cream. Det här var den andra handkrämen från L'occitane, alltså i två av totalt tre boxar. Normalt älskar jag dessa handkrämer, men den här starka "tant" blomdoften var tyvärr inget jag kommer köpa igen.
Viktor & Rolf Flowerbomb Bodylotion och doftprov. Doften är stark och intensiv och påminner mig om när jag var liten och alla äldre damer som varit i Spanien och köpt billig tvål. Fy, hemsk! Det är bara att kasta i soptunnan. 
MSCHIC - Pure Lip Liner. En av de sämsta läppennor jag testat! Smetade ut sig väldigt snabbt så läpparna såg såriga ut, vad är detta?? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar