Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

26 juni 2012


Som ni märker så har jag börjat gilla mycket färger och skriver om det varje vecka. Har länge varit så försiktig men nu älskar jag att ha iallafall mindre detaljer som färgklickar. En av dessa fina chanel nagellack får bli nästa inköp med rabattkupong på KICKS

2 kommentarer:

  1. Massor av snygga färger men jag blev riktigt besviken på kvalitén på Chanels lack med tanke på priset.

    SvaraRadera
  2. Jamen det stämmer ju! Jag köpte Maybelline forever strong i flera färger på rea för 59kr och de är jätte bra :-)

    SvaraRadera