Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

28 juli 2012

inte bara OS

Min minsta dotter som är 15år..ja snart 16 är på språkresa i England. Första gången ute och reser själv och allt vad det innebär. Jag hoppas hon kommer hem och har haft en underbar resa och minnen för livet, det är så jag minns min språkresa. Att bo hemma hos en engelsk familj och få ta ansvar över ekonomi, tider och sig själv är så nyttigt. Efter fem dagar kunde jag se på hennes konto att hon gjort 7 inköp bl.a på topshop och några andra butiker för över 1000 kr. Undrar om hon kommer hem med en helt ny look? Det är inte bara OS som man tänker på nu...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar