Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

24 juli 2012

rules to break?


Mode ändras med tiden och saker som ansågs olämpligt förr är idag helt normalt. Varje regel vår mormor har följt blint bryts nu. Många vill uttrycka sina unika personligheter och ha en annorlunda och mer intressant stil. Dessa 5 mode regler följer vi inte längre, men tidigare generationen har alltid gjort...jag måste erkänna att jag nog är lite "gammalmodig" ibland också.
Regel #1: Du ska inte blanda mönstertryck

Regel # 2: Ju äldre du är desto lägre ska fållen vara

Regel # 3: Du ska matcha skor och väskor

Regel # 4: Du ska aldrig använda strumpbyxor eller sockor med öppna-skor

Regel # 5: Underkläder bör inte synas genom kläderna

1 kommentarer:

  1. Vill inte heller gå i kjol där trosorna syns..
    Hälsning Berit

    SvaraRadera