Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

4 augusti 2012

GlossyBox juli 2012

 


 Lika spännande varje gång är det när den rosa boxen kommer på posten. Temat för denna månad är Summer Romance och det var riktigt bra produkter den här gången också.Det är ett komplett kit från topp till tå..





SKINPLAN Vitamin C Booster (full size). Högkoncentrat av 98%-igt C-vitamin som korrigerar och boostar huden. Ytterst lite krävs och blandas med dagkrämen. Visste inte att detta fanns en sådan här produkt, kanonbra!
 ALESSANDRO Heel Rescue Balm
Fotkräm med ingredienser som förhindrar uppbyggnaden av hård hud. Verkar bra och har en fräsch doft precis som starka halstabletter.
SB12 Toothpaste (fullsize)
Lyxig tandkräm för säker andedräkt och starkare tänder. Mycket nöjd, jag använder tandkräm som ger vita tänder så den här kan kan varva med.
ANATOMIALS Farewell the Scarlet Pimplehell, Cleansing Mud Mask (fullsize)
En mudmask som är särskilt framtagen för Glossybox som en uppföljare till juni-succén Cherry Lip Balm. Den ökar cirkulationen och gör rent hyn på djupet. Har inte hunnit testa. 
ALESSANDRO Pro White Nail Polish
En mirakelprodukt som neutraliserar missfärgningar på nagelytan som kan uppstå från bland annat färgande nagellack. Den ger ett glossigt resultat och lacket appliceras enkelt på en rengjord nagel. Jag har inte så missfärgade naglar så för mig var det som ett vanligt genomskinligt nagelack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar