Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

3 september 2012

Varm röd

En helt underbar blogg jag läser dagligen är ANNAWII som jag varmt rekommenderar för alla som vill ha inspiration och tips på det senaste.. Dessa bilder kommer från hennes sida. Vinröda jeans med en detaljerad jacka och vinröda boots samt en matchande väska med tofsdetaljer. SUPERFINT!
Jacket- Emilio Pucci/Net-a-porter.com, studded boots- Sarenza.eu, coated skinny jeans- Helmut Lang, tassel bag- Acne/My-wardrobe.com

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Hej Anna :-) tycker så om att läsa och få inspiration från din blogg.
    Sidan är länkad och jag lägger gärna in fler bilder någon gång om det är ok och länka varje gång.
    Kram cissan

    SvaraRadera