Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

29 september 2018

september 2018

Har inte varit aktiv här på flera år! Det var underbart att läsa och se alla bilder igen 💗
Tiden går snabbt och mina flickor har pojkvänner och bor inte hemma längre. Nu har jag plötsligt flera tomma rum att fylla, det får blir gästrum och en matsal då vi är så många fler i familjen. Nu när hösten är här vill jag ha mys med levande ljus, biobesök och skogspromenader Lilla Maja sitter i fönstret och tittar på regndroppar istället för att jaga insekter..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar