Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

26 januari 2012

Boosta badrummet

Har ett badrum som är ganska litet och känns tråkigt, vitt kakel och ljusrosa golv. Men nu är det dags att fixa till det. Måla om taket och de slitna rören, ny dusch...fast slangen var för kort..pust! Har köpt nya badrumsskåp och belysning som skall sättas upp. Kanske jag ska slå till på ett badkar också..har inte riktigt bestämt mig än.


Fixa badrummet med det lilla extra...varför inte duscha i olika färger efter vilket humör man är på. Vill man ha belysning i badet, låt duschen ligga på botten för ett behagligt ljus. Se mer på Coolstuff hemsida. 




Missoni Home har lyxiga handdukar, filtar, morgonrockar med mera..







Savon De Marseille Bioorganic är en 100% organisk tvål tillverkad av ekologisk palmolja. 
Finns att köpa på Drytrend.com

      

2 kommentarer:

  1. Men vilken underbar blogg du har startat och vad bra du skriver. Jag är imponerad. Kram

    SvaraRadera