Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

5 januari 2012

David Beckham designar för H&M


                                                                                                       


Sport och stilikonen David Beckham är gästdesigner för H&M.  
Men det kanske inte gillas av Sandra Beckham, 62 år .


- Jag är inte säker på att min mamma blir så glad över att se mig i underkläder på stora affischer igen, har engelsmannen sagt enligt Daily Mail. Många med mig tycker säker det är helt ok.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar