Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

21 januari 2012

Det hänger på håret..


Jag måste klippa mig...vill så gärna ha långt härligt hår men har man ljust tunt..med fina hårstrån som frisören brukar säga måste man ha extansions eller annat löshår om det ska vara långt.
Clip-it extansions av äkta hår har jag haft ganska många år nu till fest eller när man vill vara extra fin en dag. Det är underbart att ha den där känslan av tjockt hår som man sätter upp i en fläta eller knut. Hängande har aldrig funkat för mig för det ser inte äkta ut då löshåret är spikrakt..hela tiden. Jag köpte det hos en frisör som även klippte till det så att det skulle passa.

Snyggt hår snabbt med Mixed Hair Clip-it extension!


Min lilla tonårsdotter gav mig en donut bun som hon gjort själv för ett tag sedan. Hon hade rullat ett par nylonstrumpor till en donut. Den har jag haft jätte mycket!  Här är en länk hur man gör en själv och sätter fast den, det är superenkelt. De finns färdiga att köpa också (glitter bl.a).



Jag tror att page blir jättefint till våren! Här har jag hittat lite olika frisyrer som inspiration
   

      Har man en längre page kan man sätta upp en rufsig knut och få en  kvinnlig och fin frisyr som ändå känns praktisk





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar