Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

18 januari 2012

Color Me Happy

Färger blir man glad av! Har förutom olika nyanser av vit och svart i min garderob mest olika varianter av blå jeans. Tror att jag kommer att blanda mer färg i år, så jeans i en knallfärg blir nästa inköp.





Hur går man snyggt i högklackat!? Tipsen kommer från en gammal vän. Börja med lite lägre höjder och jobba dig uppåt. Du ska vara rak i ryggen och tänka dig att du går på en målad linje. Hälen ska alltid nudda i golvet först och för att det ska kännas naturligt så måste man vicka lite på höfterna medan man går. Annars blir det stelt och jobbigt. Små steg är bättre än stora. 
Jag har svårt att gå i mina högklackade skor mer än en kväll, däremot funkar det jätte bra att gå i höga breda och tjocka klackar på stövletter. Kan gå hur långt som helst! Dessa underbara Acne boots är ju perfekta till våren, se mer på hemsidan Acne shop


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar