Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

20 februari 2012

Dags för Solglasögon

                                                           
Mina absoluta favoriter är ett par klassiska                                                                                                                    
Ray-Ban Wayfarer från 80-talet.
 Jag köpte dem för min första lön när jag
 jobbade extra på sommaren i gymnasiet. 
Helt otroligt att jag har dem kvar!



Solglasögon vår/sommar 2012. 
                                                                   
                                                                                      Allt från extravaganta till mer klassiska

Cat Eye solglasögon har varit mycket trendig i några säsonger redan, och kommer att kvarstå. Glasögon i denna form finns i olika färger och kan vara mycket lekfull eller mer stramUdda former är en modenyhet. Hjärtformade, ovala och med diamant-formade glasögon. Perfekt val för flickor som inte är rädda för att se roliga ut och väcka uppmärksamhet. Runda glasögon är klassiska och älskas av kändisar som Elton John och Lady Gaga. Ramar och lins kommer att vara i olika nyanser och ramarna kan komma med mönster eller juvel-täckandeSportiga solglasögon är alltid trendigt för idrottare. Nu kommer de vara populära för alla.  Färggraderade linser är inget nytt men designers tenderar att älska dem mer än andra stilar. Kontraster funkar bra på glasögon nu. Bäst när ramen och linsen kommer i olika kontrasterande färger.


2 kommentarer:

  1. Dom passar bra i tiden nu :D

    Kan du maila mig när du ser detta?

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt inlägg :-) Ja det är perfekt att köpa glasögon på nätet...dags för mig att köpa ett par nya Ray-Ban till våren.

    SvaraRadera