Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

29 februari 2012

Kurbad och botaniska njutningsmedel



 Jag håller på och fixar mitt badrum och nu är det dags för att välja badkar. Längtar efter att få lägga mig i ett tångbad med stora tångruskor.


L:A BRUKET har ekologiska tvålar och kurbadsprodukter. All tillverkning sker för hand i Varberg där kurbadstraditionen vårdats i 200 år. 
En favorit som jag kommer att handla är deras Tångbad för hemmabruk, pris 249 kr för 350g.
4colorsealJPGcertification_sa_organic_black_rgbecocert logga

Linnevatten lavendel som man stänker på textilerna när man stryker tvätten, pris 129 kr för 1000 ml.
Diskmedel citrongräs/rosmarin, pris 149 kr för 500 ml. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar