Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

22 mars 2012

BebisBarnTonåring

Att vara tonårsmamma till två tjejer är ibland en kamp både med sig själv och dem. Trots att de nu klara sig själva med det mesta. De åker på semester med kompisar, jobbar extra, går på fester och mycket annat...så är det ändå min lilla bebis som jag har tagit hand om när hon var sjuk, matat och bytt blöjor på...gått hand i hand med hem från dagis. Lika underbart det är att följa dem i livet, så är det också en oro som man måste lära sig leva med. Tycker det är viktigt att man hittar på något som man kan göra tillsammans som passar båda. Fika, gå på bio, baka, laga middag och duka fint, träna, ta en promenad eller något annat

2 kommentarer: