Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

23 mars 2012

Sephora i Sverige


Sephora butik ska öppna i Stockholms 
nya galleria  MOOD-Stockholm. När det blir 
är ännu inte bestämt men det sägs att de kommer att öppna till hösten.

 







Sephoras egna märke har jag och mina tjejer köpt när vi varit i Grekland och Spanien på semester. Det är roligt att gå och välja bland deras olika doftserier, citronmaräng, kokos,svartvinbär, mint, passion..och många fler dofter.

Sephora är en fransk kedja som säljer parfym och kosmetika i 24 länder. Namnet är en blandning av det bibliska namnet Sippora (Moses vackra fru) och det antika grekiska ordet för vacker - sephos. Kedjan ägs av Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH).


tillägg inlagt den 20/4-12
Nu öppnar Sephora på Illum i Köpenhamn den 15 maj 2012. Planeringen som gäller är att de sedan under en treårsperiod öppnar 15 butiker i Sverige och Danmark enligt tidningen Market.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar