Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

14 mars 2012

Dagens med Hallins smycken



Idag har jag en vintage blus med lite spets, kofta och jeans från HM, brun/svart läderskärp från Lager157 och boots från Johanssons.


Älskar mina nya smycken från Hallins verkstad Titta gärna in där och se om du också hittar något du bara måste ha...
Läderarmband med lås & silverkula och halsbandet Chubby heart Detta är mina absoluta favoriter..har dem varje dag!



Hjärtat på den korta kedjan fick jag när jag fyllde 18 år...hm den har hängt med ett tag helt klart!

2 kommentarer: