Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

31 mars 2012

GlossyBox mars 2012


Åh så spännande det var att öppna min låda som jag skrivit om tidigare att jag beställt från Glossy Box. Fint papper och rosett kändes lyxigt. Naturen var inspiration till mars månads urval med produkter med naturliga ingredienser.
Jag är supernöjd och kommer fortsätta prenumerera.




Handkräm 10 ml från Lóccitane samt ett erbjudande att få en fotkräm 30 ml på köpet när man handlar en handkräm 150 ml.(har testat den här handkrämen förut och tycker om den väldigt mycket, den doftar "franskt" och är lagom fet)
Lipbalm  15 g Fruit Gorilla & Friends från Natural&Organic, certifierat  ECOCERT Greenlife.(doftar precis lagom och känns underbar på läpparna)
Maria nila* hårolja 30 ml swedish terapy oil lingonberry.(doftar otroligt gott och håret känns inte fett. Ett + för en smart burk med skruvkork och pump)
MÁDARA 25 ml shower soap och bodylotion (doftar gott och grönt!! Lätt att smörja in och dryg)
Ekorrens ekologiska smågodis 
*blommig blandning*(jätte gott skumgodis :-)

2 kommentarer:

  1. Åh så kul och vilken överraskning att öppna den där boxen.

    SvaraRadera
  2. ja det var så roligt och himla bra grejer även om det var små förpackningar.

    SvaraRadera