Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

1 april 2012

Carrie Bradshaw about shoes

 ”It’s really hard to walk in a single woman’s shoes! That’s why you sometimes needs really special shoes!” 
– Carrie Bradshaw (The Character).


Skor kan man aldrig få för många av. När jag var yngre arbetade jag i skoaffär och det var bra om man fick lön någon gång... för man köpte skor hela tiden. 
Nu till våren vill jag ha ett par platåskor, de får inte vara för höga utan det ska vara möjligt att gå med dem också. När jag tittar på alla nyheter så känns det som man har missat det! Kanske är lättare med kilklack iaf..


Inspiration från ZARA spring summer 2012

zara wedges shoes trends 2012 Zara Shoes Spring / Summer 2012 Trendszara flat sandals shoes spring summer 2012 trends 300x251 zara flat sandals shoes spring summer 2012 trends

zara collection shoes for women 2012 Zara Shoes Spring / Summer 2012 Trendszara shoes spring summer 2012 trends Zara Shoes Spring / Summer 2012 Trends


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar