Är mitt i livet och älskar att bli inspirerad av vackra bilder och Miljöer som jag gärna delar.
En underbar blandning av mogen Skönhet, vackra Hem, Fantastiska Kläder Skor Smycken och Associarer.
Skriver om vardagstips och annat som dyker upp med jobb, tonårsflickor och relationer.
Mina Tankar Drömmar Skvaller och Hemligheter dag för dag...

7 maj 2012

GlossyBox april 2012


Det var lika spännande att öppna paketet den här gången. Det här var den andra lådan vi fick från Glossy Box. Tyvärr måste jag säga att vi blev besvikna
 Månadens box är ett samarbete med Swedish Beaty & Cosmetics Awards 2012 där man får testa nominerade produkter. 
 Davines, 01/ Oil absolute beautifing potion, multifunktionella håroljan kan omöjligt vara den som var vinnare av "Årets hårstyling-frisör"!!! Den lilla flaskan var endast halvfull och "oljan" var vattning och doftade gammaldags herrcologne. Den var hemsk, måste ha blivit fel i förpackningen, jätte dåligt! 
OLAY, Total effects wake up wonder, dagkräm med 7 anti-ageing-behandlingar i en pump. Det är alltid bra med pump och krämen känns "aktiv", kommer köpa den här igen. Orginalförpackning 30ml/119 kr.
Illamasqua, Sheer lipgloss, glans med intensiv färg och ny på svenska marknaden. "Lagom" glansig med en fin färg. Det negativa var den tjock-kletiga konsistensen. Kommer inte att köpa igen.
Natuvive, Lemongrass moist body lotion, med citrongräs och skyddande vitamin E . Underbar doft och härlig lotion, kommer jag absolut att köpa igen. Orginalförpackning 300ml/88 kr.
Maria Nila, Kolorit volume powder, appliceras i torrt hår nära hårbotten. Det behövdes bara lite och var doftfri, den var jätte bra att ta i håret för att få ordning på luggen den dagen man inte har nytvättat hår. Orginalförpackning 50ml/129 kr.

Jag kommer att testa en box till och är jag inte nöjd med den så kommer jag säga upp prenumerationen. Jag kan lika gärna lägga ca 150 kr på en ny produkt och testa varje månad själv!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar